Webstránky preplnené množstvom obrázkov, textov a podstránok sa na prvý pohľad môžu zdať ako informačne nasýtené a teda aj užitočné. Je to však naozaj tak?
Ani tí najmenej skúsení užívatelia by na webe nemali ostať zmätení a nemali by sa nikde zaseknúť. Máte istotu, že všetky prvky na vašom webe sú funkčné?
Zamysleli ste sa niekedy nad tým, ako sa ľudia cítia na vašom webe? Pôsobíte na nich dôveryhodne? Pozrite si základé piliere budovania online dôveryhodnosti.
Možno ste nadobudli pocit, že váš web je dokonale prehľadný, zrozumiteľný a navyše pekný. A my nechceme tvrdiť, že to tak nie je. Dokázali by ste sa však na ňom pohybovať aj vtedy, ak by ste zatvorili oči?
Až 4,5 % populácie nevidí farby také, aké v skutočnosti sú. Spoliehať sa preto pri dizajne najmä na farby by nebol úplne správny krok. Ako upraviť webstránky aj pre farboslepých používateľov?
Vedeli ste, že jeden z piatich návštevníkov vašej webstránky je dyslektik? To znamená, že ak obsah vášho webu neprispôsobíte tejto cieľovej skupine, pravdepodobne zbytočne prichádzate o zákazníkov.
Aj keď sú mladí ľudia v dennom používaní internetu najsilnejšou skupinou, zanedbávať by ste nemali ani ostatné vekové skupiny. Internet napríklad denne používa až 60 % ľudí vo veku nad 55 rokov.